RECURSOS

TORNAR
rethinking-relevance-rebuilding-engagement
17.10.2022 - Museus i salut

Rethinking relevance, rebuilding engagement

Aquest informe comparteix els resultats d'una segona onada de la investigació de Cultura i Comunitat, recollida el maig del 2021, més d'un any després de la pandèmia, i en un moment en què els casos estaven disminuint abans que sorgissin noves variants.

 

Aquesta enquesta de la segona onada va seguir amb canvis respecte a les preguntes clau de la primera onada i va explorar noves línies de recerca. Van desenvolupar una nova sèrie de preguntes per explorar la dinàmica de les ètnies i la identitat en el compromís cultural, les percepcions del racisme sistèmic al sector cultural i el paper que els nord-americans volen que exerceixin les organitzacions artístiques i culturals per abordar els problemes socials.

 

Juntament amb els seus socis de LaPlaca Cohen i Yancey Consulting, van anomenar a la segona onada d'aquesta iniciativa Cultura + Comunitat en temps de transformació per reflectir la seva esperança que aquest difícil període -en què el país s'ha enfrontat no només a una pandèmia, sinó també a un ajustament de comptes racial llargament esperat i a una intensa polarització política- sigui una oportunitat per a un canvi genuí a nivell de sistema.

    Link

  • Rethinking relevance, rebuilding engagement