ACTIVITATS

Entre el seus objectius, l’Observatori dels Públics del Patrimoni Cultural de Catalunya vol contribuir a la formació del professionals dels museus i el patrimoni, tant en exercici com a futurs, en el disseny, obtenció, tractament i interpretació de la informació relativa als visitants dels museus i el patrimoni. Igualment, l’OPPCC treballa per a la sensibilització sobre l’ús social del patrimoni, comunicant la recerca desenvolupada sobre el seu públic i promovent la col·laboració científica i acadèmica amb professionals i experts sobre els públics del patrimoni tant a nivell nacional com internacional.

 

Per assolir aquests objectius, l’Observatori dels Públics del Patrimoni Cultural de Catalunya compta amb els programes de Formació i de Comunicació.

ACTIVITATS

  • 19.07.2017 - Comunicació 2017

    Jornada Coneixent els públics virtuals dels museus

    Auditori del MACBA, Barcelona

    La segona Jornada de l'Observatori dels Públics té l'objectiu de presentar el potencial de les eines de comunicació digital per conèixer millor els públics dels museus i equipaments patrimonials, presentant experiències per anàlitzar i utilitzar la informació sobre els públics virtuals.

  • 31.07.2017 - Comunicació 2017

    Analítica digital - Com mesurar l'impacte de l'estratègia digital del museu

    Workshop dirigit per Elena Villaespesa, 9 d'octubre de 2017

    En el context de la 2a Jornada anual, dedicada aquest any al coneixement del públic virtual dels museus, l’Observatori de los Públics del Patrimoni Cultural de Catalunya organitza el Workshop “Analítica Digital - Com mesurar l’impacte de l’estratègia digital del museu”.

  • 16.06.2016 - Comunicació 2016

    Jornades "Museo abierto: Retos pendientes"

    Gordailua, Museo Oiasso. Irun

    Antoni Laporte participa a les Jornades dirigint el taller "Coneixent els públics del museu".

  • 12.05.2016 - Comunicació 2016

    Jornada “Els estudis de visitants: de les dades al coneixement, del coneixement a la gestió” #jornadaOPPCC

    Auditori del Macba, Barcelona

    Aquesta Jornada, la primera de l’Observatori dels Públics, suposa la seva presentació en societat, presentant experiències nacionals i estrangeres sobre com els museus transformen les dades obtingudes dels seus estudis en eines d’utilitat per millorar les relacions amb els seus públics.